RETOURNEREN

Wij zijn een bedrijf dat de klant centraal stelt en we streven ernaar om je de beste kwaliteit producten en een naadloze ervaring te bieden. Toch gaan er soms dingen fout, dus als er iets mis is met een artikel dat je hebt ontvangen, zullen we ons best doen om het probleem op te lossen.

Als je een artikel wilt retourneren, neem dan binnen twee weken na ontvangst van de bestelling contact met ons op via hello@burga.com. Als je een fout of defect hebt ontdekt, maak dan foto's van het defecte hoesje dat naar je is verzonden en stuur de foto mee met je e-mail met een korte toelichting.

LET OP: Gepersonaliseerde producten zijn uniek en worden speciaal voor jou gemaakt. Daarom kunnen we op maat gemaakte producten onder geen enkele omstandigheid omruilen of terugbetalen, tenzij het product een fabrieksfout heeft.

We geven geen restitutie als je geen reden opgeeft voor het retourneren van een artikel of het terugstuurt zonder eerst contact met ons op te nemen.

Restitutie voor geretourneerde artikelen wordt uitgevoerd met de oorspronkelijke betaalmethode die je hebt gebruikt bij het plaatsen van je bestelling.

Houd er rekening mee dat de verzendkosten voor het retourneren van een artikel voor rekening van de klant zijn.

Het geretourneerde product mag niet gebruikt zijn en dient in de originele verpakking naar ons te worden opgestuurd.

Schrijf a.u.b. “RETURN ARTICLE” op de verpakking, zodat misverstanden kunnen worden voorkomen.

Als je nog vragen hebt over het retourneren van artikelen, neem dan contact met ons op via hello@burga.com.

Hoogwaardige
kwaliteit
Gratis verzending
vanaf €50
100% veilig
afrekenen
12 maanden
garantie
Volg @burgaofficial samen met 482k anderen