RETOURNEREN

Bij BURGA stellen we jou als klant voorop en streven we naar de beste kwaliteit producten. We willen dat je ervaring bij ons zo soepel mogelijk verloopt. Toch gaan er soms dingen fout, dus als er iets mis is met een artikel dat je hebt ontvangen, zullen we ons best doen om het probleem op te lossen.

Neem contact met ons op

Als je een artikel wilt retourneren, neem dan binnen twee weken na ontvangst van de bestelling contact met ons op via hello@burga.com. Als je een fout of defect hebt ontdekt, maak dan foto’s van het defecte product dat je hebt ontvangen en stuur de foto mee met je e-mail met een korte toelichting.

Retourneren

Het geretourneerde product mag niet gebruikt zijn en dient in de originele verpakking naar ons te worden opgestuurd. 

Schrijf a.u.b. “RETURN ARTICLE” op de verpakking, zodat misverstanden kunnen worden voorkomen.

Geen gepersonaliseerde producten

LET OP: Gepersonaliseerde producten zijn uniek en worden speciaal voor jou gemaakt. Daarom kunnen we op maat gemaakte producten onder geen enkele omstandigheid omruilen of terugbetalen, tenzij het product een fabrieksfout heeft.

Restitutie

We geven geen restitutie als je geen reden opgeeft voor het retourneren van een artikel of het terugstuurt zonder eerst contact op te nemen.

Restitutie voor geretourneerd artikel wordt uitgevoerd met de oorspronkelijke betaalmethode die je hebt gebruikt bij het plaatsen van je bestelling.

Verzendkosten

Houd er rekening mee dat de verzendkosten voor het retourneren van een artikel voor rekening van de klant zijn.

Volg @burgaofficial samen met 750k+ anderen